You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קטנים-גדולים - מכבי נתניה, ילדים א' - דרג 1
קבוצה מאושרת. שחקני מכבי נתניה והמאמן, יובל עקיבא (צילום מטעם הקבוצה)

קטנים-גדולים - מכבי נתניה, ילדים א' - דרג 1

מכבי נתניה סיימה את העונה עם המאזן הטוב ביותר בדרג 1. וידאו עם שערים מהמשחק האחרון וסיכום העונה של המאמן, יובל עקיבא, בכתבה הבאה לסיכום העונה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת קטנים-גדולים, פינת הפרגון שלנו לקבוצות שעשו עונה מוצלחת בחטיבה הצעירה, שמחה להאיר היום על קבוצת ילדים א' של מכבי נתניה - לה המאזן הטוב ביותר בדרג 1. הקבוצה מהשרון בהדרכתו של יובל עקיבא קיימה 22 משחקי ליגה, ב-19 מהם ניצחה ורק באחד נחלה הפסד. הקבוצה הבקיעה 62 שערים וספגה 15 שערים בלבד.  בעוד שבמשחקי הגביע הגיעה עד לשלב רבע הגמר.

במחזור האחרון של העונה זכתה הקבוצה  בניצחון 1:3 במשחק החוץ מול הפועל פ"ת, כשאת השערים שכבשו: יובל דרוקר, הלל קוז'וך (הבן של רן) ונועם סגל - מלך שערי הקבוצה, תוכלו לראות בוידאו שבהמשך הכתבה.

יובל עקיבא, מאמן הקבוצה, שם את הדגשים שלו להצלחת הקבוצה: "אני חושב שמשבוע לשבוע וממשחק למשחק התקדמנו ביחד. בכל שבת שעברה הקבוצה הבינה שהביחד של כולם שווה מכל שחקן לחוד. הקבוצה הצליחה, כי היא ידעה לאתגר את עצמה לעוד שיא ועוד שיא בכל שבוע מחדש. הצבנו מטרות בתחילת העונה וידענו לשפר את המטרות תוך כדי תנועה ולגרות את כל שחקני הסגל בפרמטר הזה. תוסיף לזה חדר הלבשה חזק עם אופי של שחקנים רעבים שרק רוצים להצליח".

על ההתמודדות עם תקופת פגרת המלחמה וההתנהלות תוך כדי העונה, מוסיף עקיבא: "השחקנים שלי הם עדיין ילדים בסופו של דבר, אבל הם הבינו את המצב מהר מאוד והתנהלו בצורה מאוד בוגרת. התאמנו את המצב רוח באימונים לרוח התקופה, איחדנו אותם עם הרבה שמחה באימונים. עם כל זה שאני דורש עבודה קשה בכל אימון, אני חושב שצריך להכניס את הכיף והשמחה גם לאימונים, כי זה לא פחות חשובובסופו של דבר זה מגיע למגרש. כשאומרים כדורגל שמח - מדברים על חדר הלבשה מאוחד וטוב כל החדר הלבשה שלנו שבכל משחק העונה, כל שחקן בסגל לקח חלק בהצלחת הקבוצה מהראשון ועד האחרון וזה הדבר הכי חשוב".

יובל עקיבא צופה לקבוצתו המשכיות מוצלחת גם בשנתון נערים ג': "יש בסיס איתן ושלד מצויין לקבוצה הזאת כדי לעשות עוד קפיצת מדרגה קדימה. כמובן שאי אפשר יהיה לנוח על זרי הדפנה והשחקנים יצטרכו להמשיך לעבוד קשה גם בפגרה וגם בחזרה לאימונים כדי להמשיך את ההתקדמות".


נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...